latest porto theme update fails

Home Page Forums Porto | Multi-Purpose & WooCommerce Theme latest porto theme update fails

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #1717
    gga-shop.be
    Participant
        Expired

        Hi,

        I have 2 websites with both the porto theme.
        One site updates perfect, the other one i get a failed message everytime i try to update my porto theme.
        See screenshot in attachment.
        I tried to install the update yesterday in the evening, and today and it still fails every time…

        Attachments:
        You must be logged in to view attached files.
        #1724
        Aizaz Awan
        Keymaster

            Hello, @gga-shop-be,

            I hope this message finds you well. I am writing to sincerely apologize for the inconvenience you have experienced recently regarding our API server. We understand that this issue has caused disruption to your services, and we deeply regret any inconvenience caused.

            The reason behind the current issue is the ongoing maintenance work being carried out on our API server. In an effort to enhance the speed and performance of our valued customers, we have implemented Cloudflare, a content delivery network service. However, this implementation requires a certain amount of time to fully integrate and optimize the system, and unfortunately, it is expected to take approximately one day to complete.

            During this period, we kindly request your patience and understanding as we work diligently to resolve the matter and restore our API server to its optimal functionality. We truly appreciate your understanding and cooperation throughout this process.

            Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to reach out to our support team. We are committed to providing the highest level of assistance and support to ensure a smooth transition and minimize any further inconvenience.

            Once again, please accept our sincerest apologies for any disruption caused. We value your continued support and thank you for your understanding in this matter.

            Best Regards,
            PThemes Team.

            #1759
            Ihuoma Alozie
            Participant

                Good day Aizaz,

                I just bought the porto theme and the installation is being held up because of the same complaint as above. The plugin porto functionality is failing to install. I have created a support ticket for this also.

                #1760
                Aizaz Awan
                Keymaster

                    Hello, @ihuomaalozie,

                    Thank you for reaching out to us, and please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced while working with our theme.

                    We acknowledge that you have already created a support ticket regarding this matter. Rest assured that our team is actively working on addressing your concern, and we anticipate that you will receive a response to your support ticket in the near future. We kindly request your patience during this process and encourage you to periodically check the status of your support ticket.

                    Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding. If you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to let us know.

                    Best Regards,
                    PThemes Team.

                  Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
                  • You must be logged in to reply to this topic.
                  Customize Icon
                  Need Customization? We specialize in delivering high-quality web and mobile design/development services to our clientele. Should you require customization services, please do not hesitate to reach out to us at your convenience.